Grim

Grim ser ut som en Räv. Faktiskt. På något sätt liknar hen en räv! Fast på ett gulligt sätt. Kan vara det rödfärgade håret...
Grim är lite som en mamma, fast hen kommer hata mig för att jag skriver det. :D Alla gillar Grim och hen är trevlig och rolig. Har världens mest vrickade humor och är bäst på att tillverka konstgjorde bakelser och sådant man kan ha till mobilsmycket och så.
Här har hen dekorerat sitt DS:


Cp-sött! <3



Och ovan är hens pillerdosa. Tror att det är P-piller den innehåller, men vet inte. O:

Anyhoweverways, Grim har den mest magnifika samling filmer och spel hemma i hens och hennes pojkvän Shins och deras tre katters lägenhet. (Hennes katter är helknasiga förresten. Får alltid höra skittroliga berättelser~) Jag pallar inte lägga upp bilder på den, för det behövs en jävla massa bilder för att visa hela...
Förut trodde jag att Grim ogillade mig, men det är bara hennes sätt att vara. Ärlig och så redan från första början, det är najs.
Som det kanske märks så gillar jag Grim en massa~

Hen och jag har en grej gemensamt ocskå! Båda beter sig konstigt när de sover. Jag tröttnar aldrig på historier om när Grim går i sömnen. :D Går och får för sig att gardinerna tvunget ska ner, pronto, mitt i natten. Eller blir skitsur på Shin för att hen tänder lampan för att kolla om katten har kissat i sängen.
"Varför tänder du lampan!? Det är inte dag!!"

Ååh, Gjim~<3

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

"Varför tänder du lampan!? Det är inte dag!!"



Hahaha, aww :3

2010-08-09 @ 12:09:39
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Gjiiim

Första tanken ba "VARFÖR SNOR DU MINA BILDERFFFF bH" sen skrattade jag som fan. :'3 Gölli ru e och lätt vi är sepe-sovare tillsammans. :D Min signaturmelodi: "Alla gillar Grim och Grim gillar alla, utom dig och dig och dig..." (8)

PS: Shin är mer mamma än mig... ;D

2010-08-09 @ 12:15:37
URL: http://grimfox.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Mikusagi: Eller hur > w<



Grim: Hahaha xD Ååh tack! :3 Och jag är gärna sepe-sovare tillsammans med dig. 8'D

Bästa signaturmelodin förresten. xD

Jaså du säger det!? Den teorin ska beprövas!!

2010-08-09 @ 15:42:23
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0