Hemma

Uärk... Gjorde världens glassbomb och orkade väl ungefär en femtedel. Sådär som det alltid blir, men man lär sig aldrig. Känns som om jag snart kommer att dö av hjärtattack...

Anyways, blev ingen fotboll igår. Istället blev det tennis eftersom att fotbollsplanen var upptagen utav ungar som hade fotbollsturnering. Tennisracketarna har jag fortfarande inte riktig koll på var vi fick dom ifrån, men ganska säker på att det var Johans. (Kan hen sluta kunna alla sporter eller!?)
Åkte senare hem på filmkväll hemma hos Vakuum och lagade mat, åt mat, tittade på film, flummade och sov.

Just nu sitter jag och kollar på film med Arla, Pluva och min knasiga moder. Filmen är småknasig... De sjunger country och härmar kanariefåglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0