Mikusagi

My best friend when I was a little kid.
...I don't even know why I'm writing in english.
Det ska vi sluta med!
I alla fall, Mikusagi, min excentriske, söte och rosa polare är den mest HBTQ-frågeintresserade (enkel förklaring för oinsatta: sådant där de diskuterar på pride. Står för Homo Bi Trans Queer) person jag vet. Går inte att träffa henom utan att man kastas in i en vild diskussion angående olika sexualiteter och så.
Själv är hen asexuell. Det vill säga hen har inte sex. Det är för att hen inte lockas av att ha sex. Inte för att hen inte kan få sex eller något sådant. Hen vill inte helt enkelt. För vissa är det svårt att förstå, men då är det bara att läsa om det. Är intressant!
Hen blir kär och hen hånglar och så. Men hen har inte sex... Det är inte så knasigt egentligen.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs070.snc3/13768_204140682672_555092672_3865139_991724_n.jpg

Miku älskar söta saker och brukar gå upp i falsett ganska ofta. Ner hen ser något sött eller blir glad till exempel. Hens favoritfärg är rosa och hen kallar sig själv schlagerbög. Idag berättade Miku för mig hur man får någon att bli kär i en. Det går till såhär:

"GÖR SÅ HÄR
HA EN ASVARM MANTEL
OCH GÅ NÅGONSTANS DÄR DET ÄR KALLT
OCH SÅ ERBJUDER DU PERSONEN PLATS UNDER DIN MANTEL
OCH SÅ TAFSAR DU INTE!
OCH DÅ BLIR PERSONEN KÄR I DIG FÖR ATT DU KAN VARA SERIÖS UNDER MANTELN"

Väldigt bra, taktiken skall beprövas snarast!

Förövrigt är Miku knäpp. Ganska jätteknäpp. Och hen får mig alltid att skratta. :D

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

"Inte för att hen inte kan få sex eller något sådant." Alla vill ha mig ;D



Hahaha, awww! Tack för inlägget!<3

2010-08-16 @ 17:46:49
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rikkie

<3 Miku :)

2010-08-17 @ 13:53:57
Postat av: Rufus

Mikusagi: Haha<3



Rikkie: Jag såg dig i tidningen och kände igen dig!! :D

2010-08-17 @ 19:59:57
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

Ned, det var Drik du kände igen xD De har lika namn, ja. Rikkie var i SvD och den får ni inte i brevlådan.

2010-08-17 @ 21:40:58
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0