Piroger och en liten svarthårig tant

Kirsti har färgat håret svart! Hur vet jag det? JO! Jag såg henne idag vid midnattsloppet!
Såg henne gå ner vid en tunnelbanetrappa, så jag gled ner på barnvagnsspåret och ställde mig framför henne och sade:
"Hej Kirsti! Får jag sjunga för dig?"
Men det fick jag inte... ):
Hen svarade:
"Neej inte nu hjärtat."
Men jag kände mig riktigt cool med det där med glidandet nerför trappan i alla fall!

I alla fall, sitter här och konspirerar med Victor om hur vi ska störa Johan på bästa sätt (för hen ska upp ridigt imorgon, och då är det klart att vi ska ringa och väcka henom hela natten) medans jag käkar av Yrsas hemmagjorda piroger.
God they taste good.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha pirog

2010-08-15 @ 07:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0