#POTATISAUTISM

Det finns en chattkanal vid namn #POTATISAUTISM där jag hänger en massa. Var mer där förut, dygnet runt faktiskt, men nu under sommarlovet har jag varit väldigt frånvarande...
I alla fall, gruppkänslan i den här kanalen är fantastisk!<3
Älskar det.
Molly skriver hela tiden saker som "VANILJMONGOHEST" och "FLYGPLANSKRAMSMOS". Jag vet inte riktigt varför, men hen tycker det är kul. Hastur hakar på med långa meningar om absolut ingenting. Exempel:
"Yo yo yo, what up gee dawg wigga wigga laxpenis i öronvaxet är nog rätt obekvämt ja hej kottplockare från hollands höga berg!"
Dessa två har fantastiskt kul med detta flumsnack och ingen kan stoppa dom...
Molly har har manodepression och några andra diagnoser, och detta kan resultera i panikattacker mitt i natten. Då är Hastur alltid redo att ta första bästa tåg från Uppsala. Men det brukar bli Chewtoy som åker dit istället...

Chewtoy är Mollys bäste vän och hänger också i kanalen. De brukar ofta chatta från samma dator då de ofta är hemma hos varandra och dricker te. Chewtoy gör smycken i steampunk-stil har jag för mig... Bildgoogla på steampunk så fattar du vad det är.
Ozeloten är kanalmamma och snäll mot alla och alla gillar henom, om nu ingen hyser något superhemligt hat mot henom... Va!? VAA!?
Xantoz är alltid inne i kanalen men skriver inte så ofta, men när hen väl skriver är det aldrig något vettigt. Men det däremot nästan alltid asroligt. :D

Sedan har vi hatkärlekstrion Metral, Rufus (jag) och Talyz. Vi gillar varandra en massor men visar det aldrig, förutom vid väldigt sällsynta tillfällen då vi är urgulliga mot varandra... Vi brukar diskutera hur man ska äta för att må bra (Metrals favoritämne), vem som är bäst och vem som är sämst. Dessa diskussioner har pågått i evighet och kommer förmodligen aldrig att avslutas... Ingen är villig att ge upp och erkänna att hen inte är bäst. Men snart måste de väl andå inse sanningen, jag är överlägset bäst.
De känns nästan som brorsor~

Det finns några fler personer som kommer in i kanalen då och då, men det här är de som hänger där för det mesta.

Och ja, jag har förståelse för om du inte orkar läsa detta, men tänkte att det kan vara kul för oss #POTATISAUTISM:are. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0