CykelramlarN^

Berättade jag om innan när jag hoppade av en cykel i farten och gjorde illa mig jäävligt mycket? Kanske, kanske inte... Men det gjorde jag i alla fall. Men jag lärde mig en läxa! Hoppa inte av från cyklar i farten. Och believe me, kommer ej att upprepas.

Och här om dagen lärde jag mig en till läxa! Jag och Bea stod båda två på Alices systers lilla rosa sparkcykel och åkte ner för en backe. Sen skulle vi bromsa. Det gick inte så bra.
Nu har jag skrapat upp asmycket på benet och fått blåmärken över hela benen och skrapat upp armarna också.
....och handen.
Det blöder och varar och jag har bandage. D;
Satteh... Inga sparkcyklar nerför backar nu heller dårå!

På tal om sådant här så diskuterade vi mitt framtida yrke idag vid middagen.
Jag: "Jag ska bli rockstjärna!!"
Yrsa: "Aaah... Fast nej. Men du kan bli cyckelramlare!"
Edvin: "Hej, jag heter Agnes och jag ramlar cyklar."
Jag: "Kul...." *går från bordet*

Kommentarer
Postat av: Arla

Raml those cykels!

2010-08-26 @ 17:04:14
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Rufus

Sure will!!!!

2010-08-29 @ 13:28:37
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0