Det går inte så bra för mig...

Drog ju till fjällen för några dagar sen. Tänke väl såhär: Jag behöver inte göra något inlägg om att jag åker innan jag åker... Kan jag ju göra när jag är där för vi har ju jättebra internet eftersom att vi precis köpte en jättebra ny router upp dit. Men icke sade nicke! Av någon anledning tycker inte våran bortskämda router att hen ska fungera så bra, så då gör den inte det heller... Lyckas nu tillslut få så pass bra anslutning att jag lyckas ta mig in på blogg.se och skriva ett litet inlägg till mina kära läsare! (dvs mamma, min bästa kompis och min pojkvän)

Anyways, fick på julafton äntligen öppna julklappen från Johnis! Fick ett par skitsnygga skor och en parfym~ Är överlycklig. :D
Av familjen fick jag kläder, de köper ut min mac när jag slutar nian och en massa kärlek!

Den 29:e åker jag hem igen för att få tillbringa resten av vinterlovet ensam hemma. ASNAJS. Då jävlar blir det fekke, supa och glömma spisen på när jag åker hemifrån! Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Metral

Så jag räknas inte som en av dina kära läsare alltså?! D; Tack för den, Ruffelito. :<

2010-12-26 @ 17:37:25
Postat av: Grim

Inte jag heller tydligen. >:



Glömma spisen på är så jävla hardXcore.

2010-12-26 @ 19:17:14
URL: http://grimfox.blogspot.com/
Postat av: Mikusagi

Men hallå skall inte ni vara värsta hippiefamlijen och inte hålla på och ge julklappar? :(

Ni är ju den familjen jag alltid har drömt om, håll masken uppe nu!

2010-12-26 @ 21:06:37
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: blblrlblrlp

Aa tycker du tar och träffar dom där nu

2011-01-12 @ 14:21:12
Postat av: Alice

Uppdatera ditt mongo!

2011-01-13 @ 22:07:54
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0