Kan inte sova så jag rage:ar på mig själv istället. Bra sak att göra ibland.

Nu är det sådär att jag inte kan sova nu igen ): Borde verkligen kunna det! Är jättetrött och desutom sjuk. Men bara för att jag bestämt mig för att jag SKA till skolan i TID imorgon så kan jag inte sova... Irriterande? Aah ganska.

Anywaays, har äntligen köpt nya skor! :D Köpte de där fodrade mockaconversen jag skrev om innan. Assköna och varma! Riktigt bra köp. 999 kr. Pappa betalaaar~!

Denna vecka är ju även veckan då jag ska träffa lite gamla kompisar! :D

På listan hittills så står:
Mikusagi
Pappiliott
Molly, Ozeloten, Metral och folk... Lär träffa det folket samtidigt om det går. Det är så trevligt att vara alla tillsammans. :D
Basse

Ska bli asnajs. Lär ju inte träffa alla just DENNA vecka, men inom kanske tre/två veckor ska jag ha träffat alla! Lääängtar efter dom! ): Är så kass som har slutat umgås lika mycket med dom som jag borde.

Nyår i år firas förmodligen i Hallstahammar med Krim och Pappiliott och DERICAAA? Hoppas verkligen att Derica kommer! Annars blir jag skitsur. Foh realz yao.
Vet inte om Grim och Shin ska dit, har inte hört något om det. O: Hope so!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta hitta på, de kommer inte alls!!!!!!!!!!!!1

2010-12-07 @ 04:27:35
Postat av: Rufus

Okej, så Grim och Shin kommer inte... Förlåt...

2010-12-07 @ 14:38:25
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Grim

VILL VI INTE HELLER.



; 3;

2010-12-08 @ 16:04:37
URL: http://grimfox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0