Och sjukdomen har bara blivit värre...

Asså seriöst. Har spytt hela förmiddagen och morgonen. Så jäävla hemskt! Fanns liksom inget att spy upp heller, så det blev bara krampaktiga skakningar och galla. Det läskigaste var någon gång när jag spydde som jag liksom tappade hela omfattningen av världen runt omkring mig. Tappade till och med synen så satt och stirrade rakt ut med såg inget. Det var asläskigt!
Kunde inte röra mig heller, förutom att sätta mig upp ibland och hänga mig över hinken och spy lite till... Så låg bara där som ett och annat bortglömt spöke och darrade. Som tur var var jag inte bortglömd på riktigt! Pluva och Arla var jääättesnälla och tog hand om mig!
Pluv gick och köpte lite kräm till mig som jag lyckades få i mig två skedar av och till slut lyckades jag somna... När jag vaknade mådde jag mycket bättre men hade fortfarande läskigt ont i magen. Så har legat och pratat med Johan i telefon nu i några timmar och lyckats få i mig kex och ris och mera kräm. SÅ nu mår jag ändå ganska bra. Ska gå och prata vidare med Johnis nu efter att hen har duschat klart. :D Han är finast i världen. Det hade jag aldrig skrivit här om jag inte menade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0