En liten röd traktooooor... OH WAIT!

En gång för länge sedan lovade jag mig själv att aldrig göra ett blogginlägg som handlade om att jag inte bloggat på länge! Och jag måste väl hålla mitt löfte...

Så idag ska vi istället snacka om en lycklig händelse:
Bublixplopp lever!
Jag har INGEN aning om varför, men den gör det!
(Bublixplopp är alltså min bärbara dator, om ni inte minns)
Sådär, nu har vi pratat klart om det, nu ska vi istället ta upp en mycket intressant sak:

Idag har jag åkt i världens gulligaste bil! Det var SKITKUL, speciellt eftersom att föraren spelade fula dansbandslåtar... Satt och skrattade hela vägen. :D



Titta på den!! Den är asliten och har världens skränigaste tuta och blått fluff inuti!
En helt underbar epa-bil!
Jag vill ha den!
Tyvärr tillhör den Oskar, och hen älskar den, så det är nog inte jättestor chans att jag får den. :/
Men jag kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0