Hejsan... Mamma och pappa!

http://www.youtube.com/watch#!v=AFqKdkq7VXk&playnext=1&videos=6KzmP8UEshM&feature=rec-LGOUT-exp_fresh%2Bdiv-1r-3-HM

Okej, ni måste se det här klippet!
Och kolla några gånger, det blir roligare efter några gånger!

Och alltså... Vad fan är felet med den här ungen!?

"Vad ska ni äta till efterrätt? Det kanske låter gott?"

............WHAT!? WHat does that even mean!?



Här har ni skönheten!
Jag har gjort det avancerade collaget alldeles själv.
I Paint. :D
Visst är ni fasligt imponerade?
Mitt sätt aatt kopiera och klistra in... Det har en känsla som de flesta saknar, men som jag lyckats fånga i det här konsverket! Och sedan slutbeskärningen... Fyra sidor! Alla lika raka!
Jag kanske ska bli mattematiker istället för konstnär?
Fast när man tittar på konsverket i helhet ser man nog ändå vilket yrke som är det rätta....
Världsberömd kopiera-och-klistra in:are!

Det var allt för mig, tjoho pastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0