HEMMAAAH!!

Nu är jag hemma från skåne igen! Det här är min resa kortfattat:

1.
Jag glömmer min plånbok på tåget från Stockholm till Skåne. Den innehöll 800 kronor, mitt ID, min brorsas konsumkort, mitt bankkort och dessutom var plånboken asfin!

2. Jag bränner mig både när jag försöker laga varm choklad och i solen.

3. Jag cyklar för att handla. Och på vägen stannar jag till, men jag är för kort för att nå ner till marken för att ställa mig. Så jag sitter kvar på cykeln. Och den välter. Och jag välter med den. In i ett nässelsnår.

4. Jan-Åke stjäl mina trosor och lägger dom i skogen!

5. Jag hittar ett par skitfina shorts i Kristianstad, men när jag ska köpa dom så upptäcker vi att vi håller på att missa tåget hem. Så jag hann inte köpa dom.

6. På tåget hem så var det en gräsbrand på rälsen, så tåget stod och väntade i en och en halv timme på att brandkåren skulle släcka den och vi skulle kunna fortsätta... I väntan på att tåget skulle börja åka satt jag och mina vänner och lekte ordlekar med bistro-personalen och en full tant. Den fulla tanten försökte säga Trelleborg flera gånger, fastän man bara får säga varje ord en gång! Fast hen var ganska virrig, eftersom att hen hade druckit för många "svalkande drinkar" i bistron, så hen är förlåten!

Mmh, trevlig resa det där!

Kommentarer
Postat av: Arla

xDD Himla Jan-Åke! (Vem är det?)



Jag röstar på att punkt 3 är bäst.

2010-07-09 @ 13:12:05
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Mikusagi

Arla: ELLER SÄMST! Måste ha gjort ont ju :(



Hände det något bra under resan? Utöver ordlekandet?

2010-07-13 @ 11:56:33
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Arla: Finns ett inlägg om henom!!! Och ja, efter det ville inte jag cykla mer. xD



Mikusagi: Jaah eller hur! ARLA ÄR EN SÅDAN HJÄRTLÖS MÄNNISKA!!

Jodå! Jag kan skriva ett inlägg om de bra sakerna till dig! :D

2010-07-14 @ 00:38:29
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0