Jag har skjutit upp det här....



Det här är min brorsa och hens flickvän Pluva. De är jttekära och fadderi faddera de flyttar till Göteborg...
WTF Arla!? Jag som trodde vi skulle vara bästa vänner until the end och aldrig svika varandra och bo ihop för alltid och spela spontanmusik och TV-spel och titta på film och baka kakor ibland!? Älskar du mig inte längre!?


Anyway, som ni ser på bilden är de skitgulloga. Gulligaste paret ever och jag kommer gråta mer än dom om de gör slut någon dag... Arla och Pluva, känn pressen!

Det värsta är att bitchen som tog min storebror ifrån mig och som har förstört mitt liv för all framtid, Pluva, är en underbar person... Känns nästan lite som en syster. Hen är till och med elak mot mig ganska ofta, precis som systrar! :D Det hande känts mycket bättre om Pluva hade varit ful, tråkig och homofob eller nåt... Men är det någon som tänker på mig!? Nej, jag visste väl det!

Varje gång man ringer till Arla så fnissar hen glatt och så hör man Pluva skratta i bakgrunden. Och när man frågar vad de gör svarar Arla typ: "Vi har precis bakat kakor och nu ska vi ner till affären för att köpa lite godis för sedan ska vi kolla på film!"
Man bah: "FEL SVAR!"
Jag vill höra: "Tjaa... Vi sitter och längtar efter dig. Jag längtar hem, det visade sig att Pluva brukar bajsa på golvet hemma hos sig, och det är en vana hen inte har tänkt sig att sluta med. Så det här fungerar nog inte, jag får nog flytta hem. Men det är ju bra, då får jag ju träffa dig, min älskade gosesyster som jag älskar över allt annat!"

Ett sådant svar hade känts mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

<3

Jag känner igen mig i dina känslor, Rufus.

2010-08-02 @ 11:39:09
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Ja men dåså! Ska vi inte åka hem till dom i smyg och lägga låtsasbajskorvar på golvet och säga att det var Pluva då? :'D

2010-08-02 @ 13:55:22
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: TrikådansandeEvert

Fy satan vilket töntigt inlägg, Arild o Pluva verkar vara grymma ju men att kalla detta bra det är ju bara....! Seriöst om du inte kan skriva kanske du borde lägga ned denna blogg!

2010-08-02 @ 18:27:13
Postat av: Rufus

TrikådansandeEvert: Evert snart blir jag fan förbannad! Jag har sagt till dig att jag blir ledsen av ditt sätt och att du kan sluta läsa den här bloggen om du inte rycker om den, men ändå fortsätter du! Jag tycker det är dålig stil och du borde tänka över ditt handlande innan du fortsätter.

2010-08-02 @ 22:03:34
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

Kan en blocka IP-adresser på blogg.se?

2010-08-03 @ 00:54:00
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Mikusagi: Nää jag tror inte det. ): Inte vad jag vet i alla fall.

2010-08-03 @ 13:50:41
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0