Kan ingen komma hit och uppskatta mig litegrann?

Hej! Idag har jag suttit hela dagen och spelat Mario Kart 64 iförd flanellpyjamas-byxor, rosa hoodie och mina Hello Kitty-tofflor medans jag lyssnar på bra musik på högsta volym, sjunger med i alla låtar och pratar med mig själv och med karaktärerna i spelet.
En del snygga segergester har jag också gjort när jag har vunnit i spelet.
Jag har varit så gullig och mysig och rolig idag att någon borde ha kommit hit och uppskattat mig i all min underbarhet! Typ min pojkvän eller nåt. Tyvärr finns hen inte, så henom får jag klara mig utan.

Men nu kommer i alla fall Alice hit, så hon får uppskatta mig hela resten av kvällen! Vilken ära för henne, va?

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Avis på Alice!

2010-08-02 @ 11:36:31
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Du har rätt! Vi borde träffas. O:

2010-08-02 @ 13:53:06
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0