Maud Pågen - Världens nog fulaste namn

Okej grabbar! Nu favoritfrisyr: Inbakad fläta!
Jag kan inte göra den själv, så min kompis Amanda får alltid göra den... Men jag älskar den! (Amanda är dessutom grovt duktig på att göra saker med hår, så det blir jättefina flätor~)
Det som är ännu bättre än själva flätan är hur mitt hår blir efteråt! Skitlockigt och för det mesta ganska fint!
Har haft fläta över natten och på tågresan, här är resultatet:


(Haha kolla på min arm! Den ser fan inte verklig ut!
Bah: "Hej klumpeklossen från yttre världsrymden. Vad har du här att göra?")

Stora mjuka lockar som jag älskar!

Så jag kunde inte låta bli att ta några foton åhåhåhå~
Oj oj oj så charmerande jag kan vara ibland. Speciellt när jag ser ut som om rösterna i mitt huvud säger till mig att mörda dig med första bästa vassa föremål...


Langar världens bitch-blick... Mmh, lika charmig då som alltid. Titta vad pyttelitet mitt vänstra öga är förresten!


Hohoho, fan va jag har älskat att ha gult nagellack den här veckan. Gult och vitt är så jääävla fint <3
Seriöst, kan inte få nog av de färgerna! Min tröja är ju till exempel gul och vit den med... En av mina favoriter~


Och slutligen en bild på mig där jag ser sådär fullt frisk ut som jag så ofta gör!
Gonatt, nu ska jag sova.

Och oh fan vad skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0