Mysmorgon

Wooh! Idag gick jag upp tidigt! (10.00)
Hade utmaning med en snubbe om vem som hann upp först om båda satte larmet på klockan 10.00. Jag vann~



Dessutom har jag hittat dessa asmysiga tofflor i min Hello Kitty-hylla! Japp, jag har en Hello Kitty-hylla. Jag glömmer dock bort den för det mesta... Ett tag i mellanstadiet samlade jag nämligen på Hello Kitty-saker. Och believe me: Jag har en MASSA sådant skräp! Undanstoppat i översta hyllan i min mest gömda bokhylla.
Hittade även mysigaste plagget ever. En lång stickad tröja/tunika som passar asbra på morgonen. Den är varm, mysig och lätt att bara dra på sig~



Dessutom har den världens mest magiska krage! Den är skitmysig! :D


Går att ha på en massa olika sätt. Så där går det att variera håhåhå!
Det är kul att leka uppfinningsrik med den här kragen.



På bilden ovan lyckas jag faktiskt se ganska solbränd ut! Det mina vänner, är ett falskt fakta. Jag är likblek. :D



Mitt sätt att se sjukt dum ut på den här bilden är en klass för sig! Vad gör jag med munnen till exempel? Jag tror jag förstökte ha den lite snyggt halvöppen sådär som Bella Swan har rakt genom alla Twilight-filmerna. Men den här vidöppen. Och ser ut att suga på något fastän den inte gör det. Eller den kanskeropar något? Aja, jag vet inte. Här får er fantasi sin chans att flyga fritt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0