Så går det när du försöker lägga dig tidigt, att du aldrig lär dig!?

Tänkte somna tidigt, men fastnade i en bok. Och trollevims så var klockan 04.20.
Så har suttit framför datorn  chattat lite nu...
Har precis druckit upp en liter "nypressade finfina apelsiner" och önskar at jag var full så att jag kunde skicka fylle-sms och göra fylle-statusar på fecabook.
Typ åhär föreställer jag mig att min fyllestatus skulle se ut (och självklart skulle den vara i Caps):
"JAG ÄLSKAR ALLA MINA KOMPISAR NI ÄR FAN UNDERBARA! OH FAN VAD JAG VILL KNULLA!! NÅGON PÅ ELLER!?!?!?!?"

Nä, nu tror jag nog att jag ska gå och hämta den anrda flaska med "nypressade finfina apelsiner" jag såg skymta bakom smöret i kylskåpet när jag var och hämtade förra flaskan.

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Fatta alla grejer en får säga om en är full. Jag brukar köra på att jag som nykter har samma rättigheter men folk blir fett nervösa när jag beter mig som om jag har druckit. Alltså säger vad jag tänker (inget elakt) och skrattar offentligt.

2010-07-13 @ 13:16:06
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Mikusagi: Haha jaah man kan ju bara avundas fylleskallarna! ):

2010-07-14 @ 01:07:14
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0