Shitasså!

Shitasså! Nu sticker jag till skåne och kommer förmodligen inte kunna blogga på en vecka... Fast vi får väl se, jag kanske hittar ettg välfungerande 3G-modem i någon regnpöl och då kan jag ju blogga! SItter här och försöker bestämma mig ifall jag ska ta med datorn eller ej... Faan vad jag kommer lida utan datorn i en vecka. Kommer inte kunna blogga... Inte kunna surfa... Inte kunna chatta... Inte kunna lyssna på musik för nej jag har ingen MP3-spelare. Eller jo, jag har en. Jag hittade en iPod Shuffle här om dagen. Fast det är bara gammal dålig musik på den. Och jag varken hinner eller orkar ta reda på hur man lägger in ny musik på den... Desutom har jag ingen bra musik på datorn eftersom att jag kör Spotify.

Aja, I'm off to Skåne!

(Det här inlägget skrev jag precis innan jag åkte. Sedan åkte jag. Utan att posta det. Resan börjar bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0