Hej Alice. Nu är vi i Nörrköping.

Äntligen hemma från Norrköping! Här är resan i kort:

Jag och Liisa kommer till tågperrongen i  Norrköping. Alice och hennes familj kommer om tio minuter med bilen för att hämta oss, så vi passar på att göra en liten dans till ALices ära. Den blev jättefin! Vi ska filma den så ska ni få se!
Medans vi övade på den så stod vi vända mot tåget som vi suttit på innan, och alldeles för sent så märkte vi att det satt en snygg kille och skrattade åt oss i fönstret vi stod framför. Vi vinkade och hen vinkade tillbaka. Vi snackade lite om killen tills vi märkte att det var öppna fönster på tågen... Vid det laget skrattade killen ännu mera.

Vi åker hem till Alice (Via bil och båt) och jag blir överförtjust över den fina fägen på deras båt. Det var någon obestämd orangegul färg. Verkade som om det bara var jag som gillade den. Fick aldrig riktigt kläm på om de nickade medhållande eller överseende när jag sade att den var fin... Men den var fin!

Alices syrra är en fartdåre! Hen som körde båten... Hen är runt 10 år tror jag. Körde båten vilt fnissandes, kändes säkert...

Vi åker vattenskidor! Jag var sämst. :D Liisa var bäst. Så JÄVLA envis tjej... Vägrar förlora, så hen var GUDINNA på vattenskidor! Desutom var hen snygg medans hen åkte... Jävla surfbrud. ): (Avundsjukan har rosa T-shirt och sitter och bloggar just nu...)

Jag somnar på bryggan och bränner mig. Dessutom satt min BH snett... KUL. Sned bikinilinje. Jag är så jävla lyckad när det kommer till att sola alltså!

Det finns skitmycket bromsar där ute! Jag hade totalpanik och sprang runt och svängde med ett sådant där insektsdödarracket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0