Västerååås! NÄE FÖRLÅT! Hallstahammaaar!

Nu sitter jag i Hallstahammar i Krims rum. Asroligt här~
Jag och Pappiliott åkte hit i tisdags.
Vad vi har för oss här? Jo såhär va:
Pappiliott och Krim är djupt upprörda över att jag har sett så få filmer som man borde ha sett, så vi har plockat ut en massa sådana filmer som jag inte har sett ur Krims videohylla. På listan står:
*Aaddin
*Anastasia
*Tarzan
*Robin Hood
*Lejonkungen 2
HUGO djungeldjuret
Djungelboken
Den otroliga vandringen 2
Pocahontas 2
Peter Pan
Bartok
Det magiska svärdet
Djungel George
Törnrosa
Snövit
Dumbo
TOYstory
Svärdet i stenen

Vissa av de här KAN jag ha sett... Tror jag har sett Törnrosa innan. Har ett vagt minne av tjocka små féer...
I alla fall, dom med stjärnor innan namnet har vi redan sett. Vi såg Silent Hill också, men den var inte på den där listan, den såg vi bara för att Pappiliott och Krim tycker det är kul att kolla på mig när jag ser på skräckfilm...
Huvudpersonen gick typ in i ett bord, jag bah: AAAAAAAAAAAAAH!!!
En annan gång kom det någon bakom hennes rygg när hon satt i bilen och snackade i telefon, så man såg silhuetten i bakrutan på bilen. Jag bah: VAFAN ÄR DET DÄR!? VAFAN ÄR DET DÄR!? VAFAAAN ÄR DET DÄR!?!
Så var det en polis...

I alla fall, ska gå ut på verandan nu för Krim ropar där utifrån.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Jag trodde att det här var Etus blogg (när jag läste i RSS-läsaren) och bah "Etu hos Krim? o_O"

2010-07-23 @ 01:07:17
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Asroligt. xD AAH HEJ JAG HETER ETUXIA. JAG GRÄT JÄTTEMYCKET TILL ANASTASIA :))))

2010-07-23 @ 03:22:37
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0