Bilder och gammal torsk

Det här inlägget kommer inte ha ett dugg med gammal torsk att göra, jag vet inte varför jag skrev det. Men det kändes bara så tråkigt att inlägget skulle heta bara "Bilder". Skulle i och för sig ha kunnat slänga dit ett utropstecken... "Bilder!" Men det känns så klämkäckt. Bättre med gammal torsk.

Jag har bestämt mig för at fler bilder i bloggen vore en bra idé. Många har sagt det satteh... Det kommer bli fler bilder helt enkelt! Så att för att bevisa detta påstående:

NÄHE FÖR JAG KAN TYDLIGEN INTE LADDA UPP BILDER IDAG.
Aja, jag ska bevisa det påståendet en annan dag då!

Nu ska jag skynda mig till bussen, ska hem och sova hos Basse idag~
MYSIPYSI

Kommentarer
Postat av: Metral

Du har slutat kontrolläsa dina inlägg för att rätta stavfel va? :(

Du gör mig besviken, Ruffelito.

2010-06-09 @ 01:20:46
Postat av: Rufus

Metral: Aah men jag var tvungen att kuta som en val! Bussen gick om tre minuter... KAY!?

2010-06-09 @ 02:21:52
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0