Den operasjungande hårdrocks-samurajninjan

Hahahaha oj vad jag skrattar... Ögonen är alldeles tårade!
Anledningen till mitt förträffliga asgarv är denna: Jag kom precis ihåg vad det var jag ville bli som liten:
Ingen brandman.
Ingen delfinskötare (den drömmen tog mina storebröder snabbt kol på: "Man kan inte bli delfinskötare! Det är oomöööjliigt!")
Ingen polis
Ingen supermodell
Och jag ville inte jobba på H&M

Näe, jag ville faktiskt bli en operasjungande hårdrocks-samurajninja. Japp, det var min framtid det.
Varför satsa på den här karriären?
Jo, det var det ultimata arbetet då jag gillade ett band som hette Nightwish, därav hårdrocken och operan (Lyssna på Nightwish, om du inte redan gjort det, så fattar du vad jag menar), jag kollade på Naruto (en anime som handlar om ninjor), därav ninjeriet, och jag tyckte samurajer var det coolaste som fanns.

Så när jag kom på att man ju faktiskt kan jobba som operasjungande hårdrocks-samurajninja så verkade det ju alldeles förträffligt passande.
Jag hade världens bästa idéer som liten.

Senare mognade jag lite och ville bli Taxichuafför istället.

Ännu lite senare fick jag höra om en taxichuafför som blivit rånad och mördad. Då ville jag inte bli det längre.

Kommentarer
Postat av: Sköldpadda

Då kan du väl vara en taxikörande operasjungande hårdrocks-samurajninja då? Då kan ju ingen komma och mörda dig och grejer, right? xD

2010-06-02 @ 21:35:52
Postat av: Rufus

Sköldpadda: Det där var det bästa förslaget jag någonsin fått! Jag ska genast kolla upp om det finns någon förberedande linje för det yrket på Södra Latin, gymnasiet jag ämnar söka in till!

2010-06-03 @ 11:17:50
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Sköldpadda

Klart att det finns! Södra Latin lär ju ha allt möjligt trevligt. xD Å andra sidan kanske det är roligare att lära sig själv och bli den första samuraj-ninjan i världen. Sedan kan du starta en skola. Thumbs up

2010-06-03 @ 15:11:28
Postat av: Liisa-Fisa

HHAHAHHAHHAHAH! Jag satt ock skrattade i typ en timme när jag läste detta! Hahahahh!

operasjungande hårdrocks-samurajninja vill jag också bli ju! Undra hur det jobbet ser ut...

2010-06-07 @ 20:27:32
Postat av: Rufus

Liisa: Asså jag typ fnissade så att jag grät medans jag skrev det... xD Och tack förresten!

2010-06-07 @ 21:26:07
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0