Olle, Teo och Johan

Satt med de här personerna i Skype, och de var ledsna över att jag inte hade skrivit om dem på min blogg... Så här kommer lite om dom. De är alltså personer i min skola som jag brukar vara med på rasterna. De är kompisar med Victor, Oskar och Andras i min klass.

Olle: Olle är liten och söt och fnissar i falsett. Hen älskar snackset Pommes Pinnes och är allmänt trevlig och rolig. Hen ler oftast eller skrattar och tjuter av glädje, men ibland blir hen läskigt seriös för en sekund och kan ge världens bitchblick... Det är lite läskigt faktiskt. Hen känns nästan lite scitzofren

Teo: Teo har överskottsenergi och har nog ADHD egentligen... Hen spelade fotboll i flera år, men slutade för att hen inte orkade längre, lite synd för hen är grymt bra på fotboll. Av vad jag, en n00b när det kommer till fotboll, kan avgöra alltså... Tydligen blev hen jävligt sur när de förlorade matcher, och det kan jag tänka mig. Hen gillar inte att förlora. Teo har rolig humor och gör världens finaste miner.

Johan: Johan slutade nyss nian och är lång och har tandställning. Jag känner henom inte så mycket men hen är trevlig och brukar vara snäll mot mig. Johan gick tydligen i skolans cp-klass av vad jag har hört och sett... Och det är nog sanna rykten. De verkade minst sagt... Annorlunda. Johan brukar vara lugn och snäll i skolan, men i skype ballar hen ur och blir jättekonstig! I alla fall i chatten... Hen är nog också scizzo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0