Kick sjunger "Fest hos mig", så är det fest hos Pappiliott! :PPpPPpPpp



Det här är nog den finaste bild som finns på mig. Nej men alltså jag har tänkt på det där! Det blir ju skittråkigt om man bara laddar upp en massa egobilder man är nöjd med... Men ibland kommer jag lägga upp sådana bilder i alla fall. För jag vill inte ha bloggen full av enbart fula bilder. Men några kan jag la bjuda på~

I alla fall, det här föreställer mig hemma hos Pappiliott i hens snygga platåstövlar. Shit vad lång jag blev asså... Var som en helt annan värld där uppe!
Jag åkte nämligen hem till Pappiliott efter att jag sovit hos Basse. Basse kom dit senare också, men han bara var där i typ en halvtimme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0