Klart att jag är ett ljushuvud

...Jag kan inte sova så jag postar ett inlägg om en konversation jag och Yrsa just hade:

Jag ligger i min säng och sms:ar när Yrsa kommer in för att säga god natt.
Vi snackar ett tag och precis när hen ska gå ut ropar jag efter henom: "Någon gång vill jag duscha med anorak!"
Hen tittar lite ledset på mig ett tag men ler sedan och säger: "Vem är Anorak?"
Jag: "HAHAHAA"
Yrsa pekar på laddningssladen som går upp till mobilen i min säng och säger:
"Ska du verkligen ha en sladd i sängen? Det kan inte vara bra."
Jag: "Den är till min mobil för att den ska laddas."
Jag har två sänglampor, en som sitter fast i väggen, men den fungerar inte. Så jag har satt en skrivbordslampa på hyllan vidd min säng. Jag tar tag i sladden till skrivbordslampan och visar för Yrsa.
Jag: "Jag har den här också! HAHA! Vet du vad? En gång fick jag den här i ansiktet när jag sov. Då blev jag skitsur!"
Yrsa: "... Jo jag förstår det."
Jag börjar skratta och råkar slå huvudet i sänglampan som sitter fast i väggen,
Yrsa: "Varför ska du köra in lampor i skallen hela tiden!? Tror du att du är ett ljushuvud eller!?"
Sedan går hon ut och lämna mig asgarvande i sängen...

Nu ska jag gå och sova igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0