Mållebilfetetån

Alltså... Inte okej.
Igårkväll kunde jag inte sova. Gissa varför? Jo, därför att Victor i min klass har min mobil så jag kunde inte ringa Talyz... Jag vet att det är lite konstigt att jag har svårt att sova bara för att jag inte ligger och flamsar i telefon innan jag somnar, men jag vet inte... Man vänjer sig väl. Låg och sitirade upp i taket igår jättelänge innan jag somnade fastän jag varit jättetrött. SÅ nu måste jag in till skolan idag fastän jag är sjuk för att skaffa tillbaka min kära mobiltelefon. Jag hatar att vara utan telefon!
Är ju jättestörande, man vet inte om någon sms:ar eller försöker ringa eller så... Ischlo pischlo.

Japp, såhär sur blir jag utan telefon, det är en vacker bild:



Nu ska en sur och trött Rufus ge sig iväg till skolan för att hemförskafa sig sin mållebilfeletån.

Kommentarer
Postat av: Arla

Hej.

Du har stavat fel i inläggstiteln.

Det stavas molibilfeleton.

Mvh.

Arlaparla.

2010-06-03 @ 21:13:15
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Rufus

Arla: ...Du är ju helt otrolig. Jag trodde inte ens att det fanns ett visst sätt att stava det. Jag hatar dig med hela mitt hjärta. </3 (Nää jag gillar dig egentligen! <3 Fast den kärleken kommer sluta vara så fort du flyttar! D:)

2010-06-04 @ 07:50:59
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0