Misslyckande

Jag och Gänget hade Sagan Om Ringen-marathon i förrgårnatt... Liisa fick köpa ut energidryck för hen är gammal nog... Galet och ansvarslöst va!? Vi drack energidryck... Fastän vi bara är fjorton!!
Shit asså, ibland undrar jag vad det ska bli av oss egentligen, vi VH-gangsters!

Hrm... I alla fall! Sov inte på hela den natten, och bara några spridda timmar under dagen, och så tänkte jag ju då att jag skulle somna tidigt på kvällen, sova hela natten och vakna tidigt på morgonen och sitta utomhus och vara fräsch och äta frukost bestående av youghurt och te iförd ljusa kläder och gärna med nytvättat hår. Visst låter det idylliskt och fräscht?
Tyvärr blev det inte så...

Istället fastnade jag i ett skype-samtal på kvällen och blev kvar i det till... Vad kan det ha varit? Tre på kvällen/morgonen? Då skulle jag precis gå och lägga mig, men då bad Edvin mig att fixa lite mat till henom, hen hade tydligen blivit vrålhungrig sedan middagen. Så jag komponerade ihop en kyckling- och nudelwook till henom. Blev riktigt bra! Fick beröm av Edvin~
Då var det slutligen dags att sova, men så hittade jag en bok att läsa innan jag somnade, och boken visade sig vara jättebra!

Slutade med att jag läste ut hela i ett kör och sedan bad Edvin mig att kolla tvätten. Ska ut om en timme och ta in det som inte hann torka. Funderar på hur jag ska göra nu... Stanna uppe hela dagen och försöka fixa min super-morgon me dyoghurten och det nytvättade håret eller bara ge upp och sova hela dagen? Det senare alternativet frestar ju...

För övrigt så är jag grym på att rita, titta vilken hjärtknipande söt liten kanin:


Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Sov, det är ohälsosamt och direkt farligt att vara vaken för länge. Till slut kan du få sådana där... syner... eller något. Alltså hjärnan börjar messa med dig och det blir typ verklighetstrogna mardrömmar. Eller positiva drömmar, det vet du inte. Men det är jobbigt, sov och dröm vanliga drömmar!

2010-06-24 @ 09:59:53
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Haha! Jag brukar faktiskt hallucinera ibland. :3 Typ när jag är riktigt trött... xD

2010-06-25 @ 08:17:12
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

Det är inte bra, du kan skada hjärnan.

2010-07-01 @ 15:15:27
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0