Oskar

Hej hallå och tjenamors! Håhåhå vad det är kul att vara sådär äckligt gubbkäck! Det brukar jag roa mig med när jag är med vänner i ofentliga sammanhang... Man märker hur pinsamt de tycker att det är, och det är ju alltid lika kul att se sina vänner plågas, inte sant? :D

I alla fall, de senasta dagarna har väl varit ungefär såhär:
På lördagen åkte jag in till stan, möter upp Talyz och vi hängde lite i stan och käkade middag, åkte sedan hem till Talyz och sov, nästa dag fick jag träffa min bästa väns familj för första gången! Talyz familj alltså. Det var jätteläskigt! Mest för att jag inte visst om jag skulle presentera mig som det Talyz kallar mig: Rufus. Eller mitt dopnamn. Fick kaos i hjärnan när de sträckte fram handen! Kunde inte välja! Till slut blev det dopnamnet... Ångrar det efteråt.
Åkte klockan halv sju på eftermiddagen in till stan, mötte Basse och vi åkte hem till henom. Natten hos Basse tillbringandes liggandes på golvet och tjata på Basse om godis samt sitta i hens soffa och gosa medans jag spelade ett TV-spel. Det var asmysigt~ När TV-spelet blev för läskigt eller sorgligt fick vi pausa och trösta mig litegrann innan vi kunde fortsätta... Men det var asroligt i alla fall!
På morgonen nästa dag skulle Basse möta några kompisar inne i stan så vi åkte hemifrån klockan 10 typ, jag var lite av en zombie... Men jag åkte i alla fall hem läsandes en bok om en tjej som blir kär i sin brorsa, men sedan lämnar henom för en stalldräng! Den var väldigt fin. Men precis när de sitter och myser och gullar på ett höloft, så tar den fucking boken slut...
Vafan.
Jag är besviken.



Förövrigt så sitter den här bilden på en lampa som står bakom mig... Det känns lite läskigt. Han heter Oskar.
Någon gång mitt i natten fick jag ett ryck, ritade den här med en kolkrita jag hittade och satte den på en lampa som jag satte utanför Yrsas rum. Hen blev förvånad på morgonen sen! :D

Några dagar senare hittade jag en annan äcklig teckning på ett ansikte på min badrumsspegel... Oh fan vad jag skrek! Yrsas hämnd är inte att leka med, vettu! Den teckningen slängde jag dock, så den får ni inte se!

PS: Nej, den här teckningen har ingenting med Oskar i min klass att göra... Jag tyckte bara hen såg ut att heta Oskar.

Kommentarer
Postat av: Arla

SÅ JÄVLA FIN

2010-06-23 @ 21:03:37
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Rufus

Arla: TAAACK!! 8'D Ååh så löjligt glad jag blir~

2010-06-23 @ 22:55:05
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0