Pappiliott

Jag skrev ett tidigare inlägg om Pappiliott men det försvann någonstans och jag kan inte hitta det. Jävla blogg till att äta upp mina inlägg...
I alla fall, här har ni Pappiliott:



Pappiliott kallas ofta Pappi. Jag tänker kalla henom Pappi i det här inlägget... Hen har hypokondri och panikångest, en ganska jobbig blandning som ställer till det för henom. Hen är skitrolig och den roligaste leken att leka med Pappi är "arga leken", för det är helt omöljigt att hålla sig för skratt... Pappiliott och jag brukar ibland leka ryska horor: Olga och Tanya. Då snackar vi med rysk accent och drar snuskiga skämt. Vi har ofta sällskap av Basse, då vid namn Brutus. Pappiliott tog för några dagar sedan studenten och gick ut sylinjen på något gymnasium jag inte minns namnet på och hen syr de flesta av sina kläder själv. Hen är duktig på sminkningar och på att rita också. Hen är helt enkelt väldigt konstnärlig. Oh just det! Pappi ser ofta ut som en tjej. Hen är inte transexuell eller något, hen försöker nog inte ens se ut som en tjej... Men hen är en man. När jag först träffade henom trodde jag att hen var transa. Hahaha. En snygg transa dårå.

Här är min favoritbild på Pappi:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0