Gänget.

(Jag gjorde om det här inlägget och lade in lite bilder på alla också!)


Gänget:
Här i VH där jag bor finns det en drös med ungdomar som hänger ihop. Vi är fem tjejer och fem killar. Vi har alla gått i samma klass upp till högstadiet och forsatte hänga efter att vi slutat sexan. Vi är bäst i världen på att baka kladdkaka. Jag gjorde om det här inlägget och lade in lite bilder på alla också!)




Bea: Lång (Hen är faktiskt inte särskilt lång, bara i jämförelse med oss andra dvärgar), blond tjej som är en manisk stalker och som alltid rensar kakburken på de sista smulorna.. Hen dicker varken te eller kaffe utan föredrar choklad eller saft. Hen har en barnslig utsida min inners inne är hen mogen.



Amanda:
Hen bor inte i VH, utan i Gustavsvik, men det hindrar inte oss från att hänga med varandra! Hon har världens härligaste skratt och en ful hund som säkert är fin inners inne... Amanda gråter inte till filmer där barn dör i cancer vilket gör henom till en hjärtlös männsika, men vi gillar henom ändå!



Alice: Alice brukar oftast sitta på mig eller lägga sina kalla och äckliga små fötter i mitt ansikte... Men hen är mysig ändå. Hen är bäst på att hänga i träd och skriva. Jag tror hen kommer bli journalist i framtiden... ALice är som finast när hen drar upp näsan i ett gristryne, då blottas hennes innersta själ: En gris. En gris som käkar upp min rabatt...



Liisa: Liisa är som en liten sockerplutt. Sjukt söt och så har hen en platt, len och brun mage som låter 24/7. Hela hen är faktiskt sjukt len! Om man skulle försöka sälja Liisa i typ Arabien så skulle man få en hel kamelfarm.



Pontus:
Pontus och jag är asbra kompisar, hen är rolig och så är hen bra på att bevara hemlisar. Hen kallas ibland Ponkie Puff, vilket är ett otroligt passande namn. Hen gillar sin dator och sitt WoW-account men tar sig även tid att träffa oss kompisar. Vilket är tur för henom, för annars skulle vi behöva våldgästa hens hus och slå sönder hens dator, för träffa oss ska hen!



Eivind: Eivind är bra på att kramas och är rolig att snacka i telefon med för man hör bara dova mumlanden. Det var länge sedan jag träffade Eivind... Men hen har en mysig aura så att man bar vill sitta i hens knä och prata om gamla barnprogram.


(Det är jag där bredvid faktiskt! Men jag klippte bort mig för det skulle vara en bild på bara Manfred...)

Manfred: Manfrad är grym på fotboll men hen tränar lite väl mycket... Hen kom nyss med i akademilaget! Är inte det ganska coolt!? I alla fall... Såhär svarar Manfred när vi tjejer sitter och klagar på att hen är så söt: "Jag är inte söt!! Jag är sexig! :D"



Felix:
Felix bor också i Gustavsvik, men hen får hänga med oss coolingar i VH i alla fall! Felix kallas Tomten av glömd orsak, men vi vet i alla fall att det var jag som startade det. (Ja, jag är stolt... NÅGOT FEL MED DET!?) Tomten har rolig humor och är bra på att ge komplimanger, dock har vi bråkat en massa, men det är bra nu!



Hugo: Hugo har överskottsenergi. Ibland så att det blir läskigt... Hen har snygga kläder som jag misstänker att hens syrra köper åt henom och hen spelar basket. Hugo har gigantiska fötter och hen skulle kunna liknas med en vinkelhake, men det står vi ut med! Det är ganska kul att prova hens skor...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej, hur mår du? Undra bara ifall vi kunde länka till varandra.... ;)

2010-06-12 @ 10:40:25
URL: http://ruotsisuomalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0