Sommarlov

Wohoo nu har Rufus sommalov! Eller... Det var ganska länge sedan vi hade avslutning. I torsdags in fact. Men ändå! Jag har inte riktigt insett det ännu.... Det blir så varje år, man inser det inte riktigt förens efter någon vecka. När man hunnit dygna några dagar och badat en massa.

Här kommer ett viktigt fakta till alla: Jag har en finne i pannan. Den syns inte, men den känns!

I alla fall... Sommarlov. Det är så jäävla najs. Bästa sommarloven får man i grundskolan, då är det ingenting som behöver göras på loven. När man jobbar behöver man nog jobba på sommaren också, man kan ju inte bara sätta stopp för inkomsten. Man får ju typ bara två veckors semester, och det är minsann inget riktigt sommarlov. Och när man pluggar högskola och sådan skit kan man behöva jobba över på loven... Jobbigt för dom, men jag har åtminståne riktigt sommarlov~



Och här har ni en charmerande bild på mig som Bea tog när vi var hemma hos Hugo efter att ha badat i hens pool när jag sitter och sjunger till The Ark. Jag ser lite ut som Frankensteins Fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0