Uppe tidigt (egentligen bara väldigt sent...) och kollar på en soluppgång



Tjabba! Det här är jag tidigt på morgonren uta på min veranda. Lookin' mighty smart, aye!?



Såhär ser utsikten därifrån ut då! Fint va? Har ju ingen bra kamera... Men den är verkligen oslagbar!



Såhär såg det ut bara en liten stund senare... Någon mer än jag som förvånas över hur fort solen går upp på morgonen? Det är jättehäftigt att kolla på. Det får bli dagens tips! Gå upp tidigt (eller stanna uppe seent) och kolla på soluppgången! Sen kan man ju alltid gå och lägga sig igen efteråt. Det är skitmysigt och jag känner mih mogen och cool när jag gör det. Fråga inte varför... Jag bara gör det.



Titta! Ser ni rådjuret där i bakgrunden? Bredvid trädet. Det bor tillsammans med sin unge på min tomt, och jag har döpt henne till Bowser. Och hennes unge har jag döpt till Morgan. Fina namn va?



Och som avslutning får ni en bild på mig när jag ser sådär smart ut som jag gör ibland! Trevligt va?
...jag vet faktiskt inte vad jag pysslade med. Hade kul, I guess. Eller bara väldigt tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Arla

Gillar rådjursbilden. Och dess namn.

2010-06-23 @ 21:45:37
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Rufus

Haha, taack! :D Jaah, jag gillar den också... Hade varit kul om rådjuret hade synts som mer äbn en svart plutt också. x'D

2010-06-23 @ 22:56:52
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Embla

HEJ!

Soluppgångar e bäst!

Åtminstone på sommarn. :O

2010-06-25 @ 17:33:01
URL: http://stenkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0