Skåne



Okej... Nu är jag lite stressad. Imorgon ska jag åka härifrån klockan sju på morgonen för att ta ett tåg tillsammanse med Alice och Amanda för att åka ner till Bea och hennes sommarstuga i Skåna. Fattar ni? Jag åker till Skåne frivilligt.. Skåne!
Min morsa kommer från skåna, ändå har jag aldrig lyckats med någon vidare skånsk dialekt! Det låter bara dåligt... Men det är väl så skånska ska låta. (O.B.S. skämt!)
Så jag måste gå och lägga mig tidigt, men innan jag gör det måste jag städa mitt rum, toaletten och packa. Som tur är har Edvin precis tvättat så alla mina kläder ligger inte slängda på golvet, utan nytvättade och ihopvikta i en korg i vardagsrummet. Det underlätttar packandet något otroligt faktiskt!
Det lär bli några korta stress-inlägg nu idag...

Kommentarer
Postat av: Arla

Åh kan inte du färga håret orange.

2010-07-01 @ 10:56:57
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Metral

Och skaffa dreads.

2010-07-01 @ 13:18:02
Postat av: Rufus

Haha orange? Tjaah, verkar ju coolt... Dreads är jag också småpepp på.

2010-07-07 @ 00:28:22
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0