Metral

Nu tänkte jag ta upp det svåra ämnet: Metral
Metral är en kompis (tror jag) som växlar otroligt mycket från snäll till ondskefullt och gränslöst dryg. Hen drygar mot mig 24/7 förutom när hen får ryck och är världens snällaste... Hen äter som en galning och tränar än mera. Hen är sjukt stark och kan lyfta allt. (Ja mina vänner, till och med höghus och elefanter.) Metral ska börja sista året på gymnasiet i höst och fortsätta plugga sin jävla matte... Metral älskar fina bilder (Jag tror hen kommer gifta sig med en teckning av någon söt anime-tjej en dag. Blir jobbigt med bröllopsnatten... Men, men! Klarar hen att lyfta ett höghus och äta fem ägg per dag så klarar hen väl det här också.) och samlar på teckningar på sin dator. Nördigt va?

Men alltså, Metral i en sammanfattning blir väl ungefär såhär: Ägg, stark, anime och så ger hen mig glass~

Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg :)

jag lova ella och bea fick vg fler vet jag inte :)

2010-06-05 @ 02:17:02
URL: http://lisajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0