Bananan

Okej, just nu är jag sjukt sugen på grillad banan med vaniljglass... Tyvärr ska jag springa till bussen alldelses strax så jag hinner nog inte grilla några bananer just den här morgonen, men i eftermiddag ska jag testa en grej som Knas-Victor tipsade mig om! Hen sade att man ska micra bananer för då blir de sötare. Något med att sockret frigörs eller något..
Aja. Stay tuned, eller vad man säger, så får vi senare idag om det är en bra idé eller om Knas-Victor bara tycker, precis som alla andra, att det är en jättekul idé att lura i Rufus en massa skit (som att man kan micra bananer så att de blir sötare) för att se om hen går på det.

Btw så missade jag min buss den här morgonen. Kul.
Är bara att vänta en halvtimme på nästa. Bussarna här ute går en gång i timmen, men på morgonen är SL snälla så de går två gånger i timmen! Wooh!
Hela VH* jublar.

*VH står för Vikingshill. Den mysiga lilla skogshålan där jag bor i mitt fina muminhus. Varför jag kallar det VH? Därför att min übercoola kompis gjorde det en gång. Det här tyckte jag och mina kompisar lät ungefär lagom töntigt för att få vara det perfekta smeknamnet på Vikingshill. Satteh, VH rules...!

Kommentarer
Postat av: Arla

V to the H to the rocking on the stage, fothermuckah!!

2010-05-18 @ 13:50:24
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Metral

Man ska aldrig lita helt på Victor. Det kommer aldrig något gott av det.

Sen kan du ju pröva att trycka in choklad i bananen innan du micrar den, det tyckte Victor var gott i alla fall. :p

Och nej, VH är Västerhaninge. Alla gånger.

2010-05-18 @ 15:34:34
Postat av: Rufus

Metral: Jaah det är ju asgott! Det och vaniljglass<3 SKa fan göra det till efterrätt idag :D Då blir Yrsa-Pyrsa glad.



Arla: Aah just precis så.

2010-05-18 @ 19:11:19
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0