Ooh tajming

Haha, fan vad bra. Jag gick ut ur mitt rum för att gå på toa och så ropar Yrsa på mig från vardagsrummet och frågar om jag vill ha grillad banan.
Jag bah: "Hur visste du det!?"
Yrsa sittandes uppkurad som en uggla i soffan: "Vad?"
Jag: "Jag har precis bloggat en massa om att jag vill ha grillad banan..."
Yrsa: "En sådan tajming!"

Så nu håller Yrsa på att grilla banan till oss~

Någon gång ska jag berätta för er om min och Yrsas relation till varandra! Den är lite konstig. Då tänker jag berätta varför jag inte kallar henom för mamma och så.

Kommentarer
Postat av: A

DET vill jag höra om!!

2010-05-24 @ 13:05:44
Postat av: A

:)

2010-05-24 @ 13:05:56
Postat av: Rufus

A: Du verkar lite ironisk men jag hoppas att du inte är det. :D Ja, det kommer nog snart ett inlägg om det.

2010-05-25 @ 11:47:36
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: A

Det var verkligen inte ironiskt!

:)



2010-05-25 @ 18:24:53
Postat av: A

Det var inte ironiskt!

:)

2010-05-25 @ 18:26:01
Postat av: A

Du märker att jag är gammal eftersom jag inte ens fattar hur man skickar iväg kommentarer. Därför blir det flera.

Ursäkta. Och ursäkta för ytterligare en.

2010-05-25 @ 18:27:25
Postat av: Rufus

Oj förlåt! Jag har inte sett dina kommentarer... Haha det är lugnt! Och nu är det såhär att Yrsa har precis hittat min blogg och läser den... Så vi får se hur det blir med ett inlägg om henom. Jag ska försöka skriva ett, men om jag tror att hen kommer bli ledsen av det kan jag nog tyvärr inte posta det. xP

2010-05-29 @ 18:43:04
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0