Berits Åkessons stora lyckodag

Nu har jag städat en massa, vilket innebär att jag även är bäst en massa. Najs. Jag gillar att vara bäst, man tröttnar liksom aldrig!

Men i alla fall, nu när jag städat så tror jag att jag ska dra hem till Bea där det är ett helt kompisgäng nu. Men först ska jag... Gissa vad? Ring in och gissa.

-ett stort och häftigt dansnummer som underhållning medans folk ringer in och röstar-

Slussarna stängs

Och jag vill stolt presentera vinnaren av dagens tittartävling: Berit Åkesson från Närke.
Berit ringde in och gav det korrekta svaret:
Äta glass.
Grattis Berit, du vinner en resa till Närke.

Berit alltså, vilken lycklig ost hen kan vara nu.

/Rufus is off to eat some ice cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0