Chatroulette och sorgliga filmer som inte borde få finnas

Kom precis hem från Bea där vi såg en assorglig film som alla förutom en grät till... Jag låg och skrek på golvet och kramade Alices ben... Jag är känslig för sorgliga filmer. Särskilt sådana där barn dör i cancer. Jävla cp-film.

Och sedan satt jag och Bea i chatroulette, och det är asroligt! Man får en massa snälla kommentarer. Och så gav jag en söt kille min msn-adress och hen lade till mig. Najs. Raggarbiffen Bäver. F
ast hen bor i England... Men ändå!
I feel kind of proud yes.
BTW så satte vi på mig mascara vilket känns sjukt läskigt...

Alltså jag skrev det här igår men jag glömde posta det innan min anslutning dog!
Den dör klockan ett...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara för att jag gråter till hundfilmer istället?! Nu har ni mobbat mig i era bloggar allihoppa! :@ :P

2010-05-28 @ 23:01:47
Postat av: Rufus

Amanda: Du är en hjärtlös person.....

2010-05-29 @ 18:39:50
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0