Det annalkande dödandet av mitt hår



Titta vad mycket hår jag har! Och det här var när det var nyklippt. Och snart ska det kanske bort! Jag har funderat i några månader nu på att klippa mig, men det är riktigt svårt att ta ett sådant beslut och bara cutta av hela den här härvan av döda celler. Visst låter det positivt? Näe okej... Hela den här i solen guldglänsande massan av ljuva och mjuka lockar som flyger i vinden när jag springer på en sommaräng...  Det gillade jag bättre! Men tyvärr så är inte mitt hår en massa ljuva och guldglänsande lockar utan en råttfärgad trasselboll.   Och det har jag nu börjat fundera på att åtgärda sen jag testade sätta upp håret så att det ser kort ut. Bild på det i inlägget under. Men ändå - det är ett svårt beslut och det känns som om det aldrig kommer att bli av.

Kommentarer
Postat av: Metral

Ditt hår är du. Klipper du av det är du inte lägre Rufus. Så är det bara.

2010-05-09 @ 22:00:04
Postat av: talyz

Äsch då. Rufus will be Rufus.

2010-05-10 @ 08:27:15
Postat av: Rufus

Nej men eller hur Metral! Du har rätt! Och talyz har fel, som vanligt.

2010-05-10 @ 09:03:54
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: talyz

Nähepp, men då är nog inte Rufus Rufus nu heller. Det finns ingenting som styrker det iaf.

2010-05-10 @ 15:19:44
Postat av: Hastur

IMO, cutta det, tror du passar i lite kortare hår, och det växer ju ändå. Hår mår bra av att förnyas ibland : )

2010-05-10 @ 21:27:56
URL: http://regex.pl/blog
Postat av: Rufus

Talyz: Vadå inget som styrker!? KÄNN PÅ DEN. Aah just det, känn på den! (<-Varning för internskämt)



Hastur: Alltså jaa, det är ju det jag vet );

2010-05-11 @ 18:23:26
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0