Det här med svar på kommentarer...

Ja. Precis. Svar på kommentarer.
Det enda sättet jag vet att svara på kommentarer är att svara i en kommentar på samma inlägg som blivit kommenterat... Okej, det där var en krånglig mening. Vi gör såhär istället:

1. Jag får en kommentar.
2. Jag skriver ett svar
3. Jag postar det svaret som en kommentar under den kommentaren jag svarar på

(Det blev inte mycket bättre... Men ni fattar! Ni är ju inte korkade.)

Så: Om ni kommenterat någonstans så kolla det inlägget igen, jag svarar på alla kommentarer.
För så snäll och omtänksam är jag~

Ps. Egentligen har jag bara för mycket fritid och blir så glad över uppmärksamheten jag får i och med en kommentar att jag svarar i pur lycka...

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv; Men hörru! Vad sa vi om det där?!

2010-05-25 @ 18:24:20
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Alice

Men hörru! Vad sa vi om det där?!

2010-05-25 @ 18:24:56
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0