Familjen Bäver vid en vanlig middag

Det är helt sjukt hur bra min familj är på ordvitsar! Och dessutom så är den smått awesome för alla stämmer ofta upp i spontansång och ibland börjar folk spela instrument till sången också. Min familj är fan najs<3
I alla fall:
Edvin är på besök (Edvin=Bror som flyttat hemirfån och nu bor i Muppsala) och familjen sitter och äter middag på verandan och håller på som vanligt.

Yrsa: "Har ni hört att det ligger massa bladlöss i vattnet som har kommit från Ryssland och som har blåst ut i Östersjön!? Det ligger hundramiljarders bladlöss och flyter!"
Arla: "Är det sådana där som fastnat i växten?"
Jag och Yrsa i kör: "Nää just det de inte gjort!"
Pappa: "De har tagit sig löss!"
Jag: "Och tagit sig vatten över huvudet!"

Varav hela familjen börjar skratta.
Ibland är min familj såhär även när vi har gäster, men inte när gästerna är blyga... Då känner vi väl av det lite och håller oss. Men när pratglada och frammåt personer är här då jävlar!
Pluva, min brorsas flickvän, har ju käkat med oss många gånger då hen varit ihop med min bror i hundra år, så med henom är det typ ingen skillnad. En i familjen ju~

Kommentarer
Postat av: Ed

Jag hatar er.

2010-05-24 @ 13:17:55
Postat av: Rufus

Ed: xDD Gossetroll!

2010-05-25 @ 11:45:25
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0