Jag är bäst

Idag har jag kommit fram till någonting jag brukar komma fram till några gånger per dag: Jag är bäst.
Det är ett rent fakta, det måste ju liksom vara sant. Varför skulle jag annars komma fram till det varje dag? Nä, det är nog så. Ganska säkert. Jag är bäst.
Och dagens anledning till att jag är bäst kommer här:

Jag var precis ute och joggade/powerwalkade i en och en halv timme! En och en halv timme! Fattar du eller? Det är väldigt bra för någon som har väldigt dålig fysik... Tycker jag. Och det tycker du med.
Sträckan vet jag typ inte, för jag följde någon mongo-stig som gick långt in i djupa skogen... Var lite rädd ett tag, tills jag kom ut på någon okänd vändplan där jag frågade en fnittrande snubbe som åkte förbi i en bil var jag var någonstans och fick reda på åt vilket håll jag skulle följa vägen för att komma till en bondgård som jag kan vägen hem ifrån. Jag frågade även fnitterguben hur mycket klockan var. Och den var kvart över sex. Jag hade gått hemifrån halv sex! Jag hade alltså vandrat runt i skogen i trekvart!
För övrigt hittade jag en jättefin pinne i skogen, men den fick jag slänga iväg när jag skulle snacka med fnittergubben, jag ville inte vara alltför lik en barbarisk skogsmulle...
Hela det här kanske låter som ett grovt misslyckande, men det är det inte min kära vän. Nejdå.
Och jag lovar! Jag gick faktiskt snabbt. Powerwalk som det kallas. Det låter så coolt: "Powerwalk! Yeah!" Jag gillar powerwalk, det är ju tydligen det bästa sättet att bränna fett på. Jag fattar inte varför man kan använda en tändare och bränna bort fettet... Verkar mycket enklare. Jag har sådan humor alltså.
Men nu ska jag gå och äta tacos till middag för det är så gott~
Och jag har inget annat än förtjänat det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0