Massa händelser en helg

Alltså det är så najs med Krille Ballong! (Kristi Himmelsfärd) Det har hänt en massa najsa saker onsdag till fredag (idag)! På onsdagen stack jag direkt efter skolan och träffade Talyz och vi åkte hem till Metral och sov där. Vi gick en massa i skogen med hens sjuka kompis Viktor. o___o Asså, antingen heter hen Victor eller Viktor... Jag tror faktiskt Victor. Japp! Victor var det!
I alla fall... Jag, Talyz, Metral och Victor gick i skogen aslänge! Vi gick och gick tills vi kom till ett övergivet skjul som Victor brukade träna i... Hen är nordisk mästare i taekwondo och helt sjuk i huvudet. På ett bra sätt. Fast lite jobbig.... Eftersom att hen är bäst på allt! Seriöst, bah sprang upp för väggar och skit... Fast hen var trevlig och asrolig, så dä ä luunch! Bara det att känslan av kasshet växer sig större och större tills man känner sig som en stor och kass pappkasse. Inte kul.
På vägen hem sen var jag sjukt trött och kunde inte gå själv, så jag fick stödja mig mot Metral och Victor och höll på att somna på Victors gräsmatta... Men det var kul!
Sen vaknade vi och stack in till stan och hade picknick i Kungsträdgården vilket var asnajs.
Basse och en tjej som heter Tiger hakade på och vi köpte en massa mat och sådant där najseri och satt där ett tag. De köpte en massa kakor och sådant, så jag blev glaad~! Men sen ville jag ha en ballong så vi promenerade bort till McDonalds och Kirrade ballonger åt folket.

Alltså om det är någon jag älskar, förutom glass, så är det fan heliumballonger! Ballongerna på McDonalds är i och för sig inte helium, men de sitter på pinnar så det är kul ändå! Jag tog en gul för gult är fint~
Det är ju typ gladaste färgen, seriöst, alla klargula saker är så fina! Dom bah utstrålar: "Hej titta på mig vad jag är glad! Mmh mysimysimys!"

Anyhoweverways, åkte direkt från picknicken till Basse och sov där och hade najsaste kvällen på länge. Jag gillar Basse, hen är asbra att snacka med! Vi snackade sex och kroppskomplex hela natten... Credit till dig Basse för att du är najsaste psykologen!
Och idag vaknade jag hos Basse och vi åkte hem till mig, hen fick en skrivare, vi käkade middag och sen var hen tvungen att sticka.
Men asså summan av rosmarinen: Asnajsa dagar.

Bara det att jag har missuppfattat Talyz, vi skulle tydligen gått på bio idag, trodde det var imorgon! Helvete... Asså om jag inte får träffa henom imorgon blir jag asledsen! Hen åker liksom på söndag, och vi träffades inte idag. Seriöst, kommer bli skitsur.

Åh, nu lyssnar jag på Backstreet Boys igen... Vafan Rufus, ta dig samman. Du kan inte hålla på såhär!

Kommentarer
Postat av: Metral

Victor var rätt! :>

Och vadå dålig som en pappkasse på allt? Han sa ju faktiskt att du var vig. :p

Du nämnde ingen ramslök~ :(

2010-05-15 @ 07:37:02
Postat av: Rufus

Metral: Aah fast att vara vig är inte riktigt något jag känner att jag kan skryta med... xD INTE min starka sida. Nej förlåt! Attans jag glömde Ramslöken! ):

2010-05-16 @ 15:41:48
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0