Min heliga ed

Okej. Härmed nu avlägger jag en ed om att aldrig skriva ett inlägg som bara handlar om att jag inte orkar blogga. Anledningen till denna ed är följande:
Jag avskyr sådana inlägg!
Om du inte vill blogga så blogga inte då!
Pappskallar.

Anyhoweverways: Jag vill ha glass.
Jag är galet sugen på glass och har varit det en tid nu... Det vet min omgivning. (Speciellt du, talyz.)
Det var en lärare som offrade sig att låna mig pengar för att köpa en glass för att få mig att sluta klaga idag, men hen hann gå på möte innan jag hade bestämt mig för om jag vill eller inte... Fanken.
...Fanken är en ful svordom.
Men alltså seriöst, jag gör vad som helst för glass! Jag skulle till och med kunna sälja min kropp till galna ryssar! (No offence mot ryssar, de har en fin nationalblomma.)
Seriöst, det här är hur det kommer sluta om jag inte får glass senast imorgon:

Jag: "Ge mig glass. -håller i en blodig kniv-"
Offer: "Vah? Nej. Och varför har du en blodig kniv i handen?"
Jag: "För att den förre ville inte heller sammarbeta"

Och sen får ni höra  om den galne glass-mördaren som hemsöker stockholms gator och de varnar på nyheterna för henom och råder allmänheten att, om de stöter på henom, bara ge henom en glass och sedan springa.

Kommentarer
Postat av: talyz

http://www.vardguiden.se/Hitta-vard-och-omsorg/Hitta-vard-och-omsorg/?q=Narkotika

2010-05-08 @ 14:06:20
Postat av: Rufus

...En länk till hjälp om att bli av med drogberoende? Du har fan rätt, jag borde söka hjälp. :/ Tack

2010-05-08 @ 14:14:31
Postat av: Amanda

ÅH! Det har jag skrivit en asdålig deckare om en gång! "Magnum-mordet, ett iskallt" brott hette den. :D

2010-05-28 @ 22:56:00
Postat av: Rufus

...det låter minst sagt spännande!

2010-05-29 @ 18:37:58
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0