Min rara moder

Jag sitter i köket och dunkar foten i golvet för att den ska sluta pirra - den har somnat.

Yrsa ifrån vardagsrummet: "Men vad gör du?"
Jag: "Jag dunkar foten i golvet för den har somnat!"
Yrsa: "Jaha... Är det så jag ska väcka dig på morgonen? Dunkas dig i golvet för att du sover?"
Jag: "-asgarv-"

Jag hatar när någon kroppsdel somnar, det pirrar som satan! En gång blev jag nedstoppad i en soptunna så att bara mina fötter stack upp... Båda mina ben somnade och det var asläskigt att gå sen! Usch, staplade runt som en nerdrogad kamel... Såg nog rätt kul ut.

Jag tänkte göra det här till ett utkast och posta någon gång senare, men utkasts-knappen har försvunnit så du får det nu istället...

Kommentarer
Postat av: talyz

Åh, det där fick iaf mig att vakna lite mer xD

2010-05-10 @ 08:25:41
Postat av: Rufus

Yay! Jag är glad att vara till någon nytta... xD Men jaah, hen är sjuk i huvudet. ):

2010-05-10 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0