Morgonbloggeri - Bästa sättet att missa bussen!

Nu är jag jättestressad
Varför börjar jag då blogga?

Jo! För att en kompis requestade ett inlägg innan jag sticker till skolan. (<- Titta så coolt det låter. Att jag bah får requests och så! Jag är ju verkligen ascool!)
Jag är fett pigg idag, jag vet inte varför, kan vara för att det sista jag gjorde igår var att går en låååååång promenad med Alice och Bea och sedan när jag kom hem drack en milkshake och sedan gick och lade mig? Jag tror nog det. För det fick mig att känna mig fett najs i alla fall.
Jag har fan börjat älska promenader på senaste! (Och ni vet ju redan att de som är i skogen är bäst...) Men även de som bara går genom småvägarna här där jag bor, bara man har en kompis att prata med. Då är det liksom ett sätt att umgås samtidigt som kroppen får lite spännande exercise!
Oh oh yeah yeah!



(Ps. Vet inte vad det där sista ska betyda, jag fick bara lust att skriva dit det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0