Najs. Lika najs som bajs. Fast asså nu blev det ologiskt... Bajs är ju fett onajs.

Den här dagen har varit fett najs! För det första har det varit najsaste vädret, och så var vi ju och såg den där pjäsen, fast det var tydligen inte den jag hört om, det var en annan: Så inga ungar uppe på scenen!
Men den var ändå asbra! Skrattade som fan och dessutom spelade dom en låt av System Of A Down och jag kved till lite av lycka~
Sen efter skolan följde jag med Victor från min klass och våra kompisar i paralellklassen och spelade fotboll med deras kompisar. Och det var asmysigt! Men det coolaste av allt, det var... konstgräset vi spelade på! Det var fan det coolaste jag varit med om! Det var som en stor och mysig matta som borde vara inomhus... Fast utomhus!
Ååh jag blev alldeles lycklig av det och började hoppade runt~
De andra fattade inte varför jag blev så glad, men damn it, jag ska tillbaka till den där planen en dag!
Så om ni har tid över någon dag och inte vet vad ni ska göra, ta er till en utomhusfotbollsplan med konstgräs som är fräsch, ni kommer inte att ångra er!

BTW så flyger Talyz från Piteå just nu när jag skriver det här... Och självklart är jag orolig att hen ska störta. Det knyter sig i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0