Orientering i orienten resultat: FAIL

Okej, så var det med den betygshöjningen... Självklart så tappar jag bort Oskar och Victor som jag gick med och självklart så går jag vilse och självklart så går jag åt fel håll på vägen jag hittar sedan och självklart så vinner Teo och Olle hela skiten och självklart blir Teo skitmallig och kommer hålla på så hela veckan...
Aah men jag tycker ändå att det gick ganska bra!


Och självklart så blev jag mätt på bara en tredjedel av min milkshake så jag kommer inte orka hela...
Dessutom så skulle vi in till stan idag och fira ALice som fyller femton (Grattis Alice! Nu är du femton, är byxmyndig och får cykla utan hjälm!) men jag glömer ju såklart pengar och busskort hemma, så jag var tvungen att åka hem och hemta och snart ska jag gå till bussen för att åka in och möta dom. Börjar tvivla på att jag pallar nu... Aaargh shit vilket svårt val! ALice kommer bli fett besviken om jag skippar det. Bäst att jag åker ändå...


Ps. Teo skrev nyss på msn och skröt lite mer om att hen vann... Kul för henom då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, visst! Stick utan oss andra och fira alice D8< ...Och btw, om det inte hade varit för oss, hade du dött i skogen!

2010-05-26 @ 17:13:38
Postat av: Arla

Ollee brooor

2010-05-26 @ 19:35:27
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Alice

Cykla utan hjälm! Yahoo!

2010-05-26 @ 20:10:26
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Rufus

Anonym/Pontus: Men Ponkie, du måste ju skriva i dina kommentarer att det är du som kommenterar! Och jaah, förlåt! Men vi ska typ till lekplatsen nu ikväll och mysa lite också. Jag ringer dig!



Arla: Aah just precis, henom.... xDD



Alice: Jaa grattis! ÄNTLIGEN va? xD

2010-05-26 @ 20:17:59
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: PONTUS!

Okej...Det här är pontus...Aka Ponkie! Hej, hej...Kul o vara här.

2010-05-26 @ 20:28:56
Postat av: Rufus

Pontus: TJA! Kul att du är här! 8D xD

2010-05-27 @ 07:29:27
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0