Orientering i orienten

Nä okej, vi ska faktiskt inte orientera i just Orienten, det skrev jag mest för att det låter kul, men orientera ska vi faktiskt! SKolan har orienteringsdag och alla är peppade till tusen! Nä okje, inte det heller kanske... Men  Rufus är peppad till tusen i alla fall! Jag älskar orientering, är ju pisskul! Springa runt i skogen och ha skattjakt liksom~

Vi har blivit indelade i par om par som ska springa och jag är med Victor, tror lärarna har valt ut grupperna så att kompisar blir med kompisar eftersom att om folk börjar bråka med varandra mitt i skogen så kanske de inte hittar hem och så... Så hela klassen är med folk de vill vara med, vilket är rätt skönt.

Jag ska fan göra mitt bästa idag för att det är kul och för att kanske höja idrottsbetyget... Det är ganska kass då jag aldrig har deltagit på gympan tills ganska nyss, då jag upptäckt att det är skitkul. Och lärarN^ säger att jag kommer få asbra betyg om jag bara är med på gympan och gör mitt bästa för "när jag är med på gympan är jag asgrym."

Jag vet inte hhur bra det stämmer, jag var aldrig den somvar särskilt bra på idrott/fysiska saker... Men det var snällt sagt av henom. Och nu ska jag iväg och ramla runt i skogen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: f i a

LYCKA TILL MED ORIENTERINGEN :)

2010-05-26 @ 11:19:10
URL: http://fiiay.blogg.se/
Postat av: Rufus

Tack! Och tjaa, du kan ju läsa i inlägget ovan hur det gick..... Inte min stoltaste dag. D:

2010-05-26 @ 20:16:15
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0