Ruffe sitter och slaggar på andras lektioner och kirrar feta argument mot jobbiga lärar-nissar

Allra först av allt: JAG ÄR KISSNÖDIG.

Och på andra plats i viktighetslistan: Jag äger mina vänners lärare~
Mina kompisar har en lärare som är jättesnäll, men som absolut inte klarar av att förlora i diskussioner. Och dagens diskussionsfråga vad förljande; När Per applåderar så klappar hen bara i händerna en gång. Mina kompisar stör sig jättemycket på det, så jag lånade en av mina kompisars datorer och skrev en text till Per under hens genomgång:

"En applåd föreskrivs som upprepande klapp med händerna. Minsta antal klapp för att det ska klassas som en applåd är tre. Du uppmanar klassen att ge föregående talare en applåd, men själv applåderar du inte? En applåd är ett sätt att uttrycka gillande, och när du inte applåderar, vill du då visa att du inte uppskattat föregående talare?"

Jag har inte fått svar från Per än, men det ska bli spännande att se vad hen säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0